2014/04/25

Nytt läckage...

Igår kväll låg jag och pratade lite med magen, och försökte att få bebisen att börja buffla. Det gick inte så värst bra, hem gjorde några pucklar långt ner mot urinblåsan, men där kan jag ju inte se dem - magen är i vägen ;)
Så säger jag (helt apropå ingenting) till min sambo "det var iaf länge sedan brösten läckte" och får till svar "förutom nu då?" Så pekar han på mitt högra bröst som det rinner lite klar vätska ur.... Hahahhaa, vi skrattade en bra stund båda två! :D

Men det märkligaste(?) är att när jag vaknade idag är det blött i sängen (mest av svett) och när jag kollar i brösthöjd är där flera små fläckar från bröstläckage (som inte torkar fastän att svetten torkade bort på två minuter). Så under natten efter att jag konstaterat "att jag inte läcker längre" så gör jag flertalet små fläckar i sängen... Oups ;)

Inga kommentarer: