2014/04/23

En liten rövare

Igår kväll (v 22+5) efter att vi lagt oss fick min sambo för allra första gången känna en "buff". Efter att ha läst om hur andras män reagerar (lycka & strålande ögon, tårfyllda ögon mm) så trodde jag att han skulle bli rörd. Men nej då, han vill hellre få känna en "riktig spark" sa han... Haha, ja då får han nog vänta ett tag till ;) Strax efter det så började bebisen leva rövare också, och vi kunde båda två för första gången se små "vågor/bucklor" på utsidan av min mage. Samma sak hände direkt jag vaknade på morgonen idag (22+6). Så himla mysigt! Jag blir helt rörd av att bebisen ligger där inne och "pratar" med mig. Igår på eftermiddagen gick jag och lade mig på sägen en stund. Jag klappade på magen och sa till bebisen att den kanske kunde börja sparka litegrann för mamma älskar dig. Och jösses vilket gensvar! Haha! Hen började sparka både högt och lågt, nere till vänster (där hen alltid håller på) men så plötsligt började hem variera sig. Varannan spark på "vanliga stället" och varannan till höger om naveln.
Mammas lilla älskling!

Inga kommentarer: