2014/05/31

Nya rörelser

Jag kände nog bebisen dra med foten eller armbågen längs med insidan av livmodern nyss. Herre jösses vilken läskig känsla! Cool, men läskig. Jag låg på sidan och kände att den "bubblade" lite där inne och plötsligt hoppade jag till. Sambon blev lika rädd som jag, haha.
För övrigt är jag väldigt trött nu för tiden. Sover 8-10 timmar per natt och gärna 1-2 timmar på eftermiddagen.

Igår var vi ute med sambons kollegor. Jag var med dem ute ända till kvart i tolv!!! En tjej såg att det var en pojkmage, och Adam sa att det såklart är en Adam där inne - strax efter kickade bebisen, gillar tydligen namnet :)
Så hade jag inte mindre än FEM personer som var framme och tog mig på magen. Lite kul upplevelse, då jag inte varit med om det innan. En av dem bad om ursäkt att han tagit mig på magen innan han sa "but you know, I'm gay and we do this" innan han klappade lite till... haha.

Inga kommentarer: