2014/05/23

Läckande kossan....

Plötsligt när jag satt framför datorn på förmiddagen började det vänstra bröstet att läcka. Jag gick och hämtade ett sådant där amningsinlägg, vilka jag inte använder hela tiden eftersom brösten bara läcker ibland, och långt ifrån varje dag.
När bröstet fick en kudda att läcka på slutade det såklar... Bara för att en stund senare börja läcka från det högra! Det slutade visserligen rätt snart. Men då började det vänstra att läcka IGEN! Jag blir galen! Visserligen är jag väldigt nöjd över att veta att brösten fungerar! Men att de alltid ska läcka igenom mina blusar...

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning, därefter åka iväg till några FARA Kids och kolla om det kommit in några nya härligheter... Kanske ska jag också åka förbi Totally Swedish och köpa lite Salt & blandat.... :)

Inga kommentarer: