2014/05/27

I drömmarnas värld...

Men jösses vilken natt!
Först drömde jag att jag hjälpte till att byta bajsblöjor på en kollegas små tvillingar. Och när jag plockade upp den tredje (ja, den tredje tvillingen...) så upptäckte jag att hela min binda var nerblodad och det låg stora klumpar i den. Missfall. Jag försökte att ringa till förlossningen/bm men blev inge tagen på allvar riktigt. Fick bara veta att de var så överbokade att jag skulle ta en panodil och avvakta...
Där vaknade jag. Eller åtminstone minns jag inteer efter det.

När jag åter hade somnat drömde jag att jag hade världens storbråk med min mamma. Jag kommer inte alls ihåg vad det handlade om, men fy vad obehagligt det var!!

Sedan vaknade jag igen, nytt toabesök...

Sista drömmen som jag minns något av, den var så virrig alltså. Jag kommer inte riktigt ihåg den, men det var en labyrint och ett fort på samma gång där jag var inlåst i olika rum och försökte att ta mig därifrån.
Sedan fick jag ett mail från en tjej i mammagruppen, hon hade tre frågor där en handlade om en blå tårta, och den sista frågan var hur gammal min profilbild på FB var... Haha.

Nu är klockan strax över sex, och jag tänker då inte försöka sova igen. Någon måtta får det vara med drömmeriet!


Inga kommentarer: