2008/02/02

dream on

jag är sjukt seg på att uppdatera. men så ibland händer ju inte så mycket som man känner att man behöver vädra. som t.ex. att fula människor kallar mig fetto. det har inte hänt på kanske två veckor, så det är ju bra.

annars träffade jag mitt andra fina M igår och det var alldeles galet underbart. min kärlek är på krogen och själv är jag redo för sängen. och har varit i flera timmar.

kul att skriva här när man vet att ingen ingen hittar hit och läser... men så har jag ju alltid försökt intala mig att jag skriver för mig egen skull. vilket också är sant. på sätt och vis.

natten till i torsdags drömde jag att jag sprang omkring naken i ett stort hus. och överallt fanns människor, jobbarkompisar, vänner och okända. och jag försökte bara hitta något att ta på mig, men alla såg mig naken.
och i natt drömde jag också. massor. konstiga luriga drömmar. men jag har glömt vad det var.

Inga kommentarer: