2008/02/10

har INTE kollat på melodifestivalen...

...har istället varit på Rondo och kollat på Lena och Orup. Sjukt trevlig inställning. Och det där med att "det där är inte min musik" får jag väl äta upp långt och länge.
Höll på att smälta sönder när de spelade "Som isarna när det blir vår" (eller vad den kan tänkas heta) alldeles fint med bara ett piano och en gitarr. När jag gick i åttan hade jag major crush på en johan och jag drömde om honom, så spelades den låten på radion när jag skulle vakna. och så sköljdes allt över mig på nytt. sicket barndomskärleksminne.
men jag gillar inte att finsa söta underbara svägerska är ihop med pojke som är massa svartsjuk. han är sjukt trevlig för övrigt, men han får ju inte skälla på henne när pojkar tycker hon är snygg. det håller ju liksom inte alls.

men nu måste jag faktiskt sova.
hade mensvärk + huvudvärk konstgant i nästan två dygn. att både somna OCH vakna med det var inte alls kul. om någon trodde det.

Inga kommentarer: