2007/12/28

ogravid

behöver jag meddela att jag inte blev överlycklig vid avslöjandet att mina arbetskompisar suttit vid lunchen för några veckor sedan och diskuterat huruvida jag är gravid eller inte.
antingen är jag inte gravid, eller så är jag gravid men vill av någon anledning inte berätta det för mina kollegor.
och jag är inte gravid. men varför måste alla hålla på och spekulera i det? det känns ju lite som att det borde vara min ensak. men tydligen så är det hela företagets frosseri.
men tänk om vi försökt få barn i flera år och inte kunnat? hur kul hade det då varit att hela tiden få frågan om man inte är gravid?

men du ÄR ju i den åldern nu också, så det är väl inte så konstigt att man undrar? som min kollega (omnämnd i tidigare inlägg) så fint uttryckte det.


har i kväll varit på bio med fina kompisen. förtrollad. åhh vad jag älskar sådana där sockersöta filmer från disney!
I've been dreaming of a true love's kiss
och sedan drack vi ganska dyrt och väldigt gott av husets röda på fina nya hotellet.

Inga kommentarer: