2014/07/24

10 juli - amningskurs & Po.P

kl 07:06
Amningskurs idag 9.30-12.30 - på värdens mest obekväma stolar. Jag vaknade 4.15 och har bara lyckats sova 20 min efter det... Jag skulle nog skämmas ihjäl om jag somnar mitt under föreläsningen... Därefter planerar jag att spana in PoP-rean (om det finns något kvar) och traska runt i ett megaköpcenter, dvs om kroppen klarar av det. Vad har ni andra för planer idag!?

kl 07:13
Jag satt och smååt större delen av förra föreläsningen för en vecka sedan. Har redan planerat att köpa med en stoooor matkasse. Kakor, smoothie, vatten, frukt - you name it, i'll bring it

kl 15:51
Jag tycker att det var för fantastiskt bra Nathalie! Men jag är så sjukt trött nu, har ju snart varit uppe i 12 timmar, och "på språng" 8-14.30, så jag kan skriva lite mer om den i morgon, om du vill?

kl 15:56
Då gör jag det i morgon Johanna, jag kan knappt hålla ögonen öppna, än mindre formulera informationen på ett sammanhängande sätt

kl 17:52
Det var tyvärr väldigt väldigt utplockat Vicky... De kläder jag ville ha fanns antingen inte alls, eller bara i pop-stl 44. Men fick köpt dessa två för £15 istället för 24. Bättre än inget Och bi vet ju fortfarande inte kön, så de är lite lagom unisex, tycker jag

kl 18:16
Vi brukar ofta kalla min svärfar för "bonden", så därför tycker jag de är lite extra roliga Han är ingen riktig bonde, men jobbar för en som har massor av tjurar, så han tar hand om tjurarna och ägorna

Inga kommentarer: