2014/04/28

Strålande ögon

Idag vet jag inte vad som tagit åt bebisen, om det nu ens är så att jag kan skylla på den... Men har känt av något som liknar småsparkar långt ner mot urinblåsan och ljumskarna. Det värsta var på förmiddagen när hen fick in en sådan spark rätt in i en nerv så att jag nästan tappade andan!!

Annat som har hänt idag... Jag har gått min vanliga lilla sväng bort till FARA Kids och hem igen. Det blev strax över 6000 steg (4.6km) och efter mindre än halva vägen började jag få ont lite varstans. Idag har den absolut värsta smärtan helt klart suttit i höger skinka. Jag vet inte om det är foglossningen som gör det, eller om det är ischias-nerven som kommit i kläm på något vis. Det är iaf väldigt obehagligt och gör att jag knappt kan röra mig ibland.

Det bästa var vid läggdags när jag kände bevisen böka. Jag sa till min man att lägga kinden just där och så fick han sig en spark i kinden! HANS ÖGON STRÅLADE!! Äntligen har jag fått uppleva lyckan i hans ögon när han verkligen har känt sitt eget barn! Jag blev så lycklig!

Nu är klockan halv tolv och det är en timme sedan jag lade mig för att sova. Det har ju gått sådär ;) Jag skyller på nervklämmet i rumpan, det ömmar konstant! Och så är jag törstig. Och kissnödig. Ingen ordning på taket... Bäst att jag går och åtgärdat de saker som kan åtgärdas och sedan försöker mig på lite sömn igen.
Imorgon tänkte jag åka till Ealing för att spana in deras fara kids. Vem vet, kanske hittar något gööörsnyggt till mig själv ;) Och så ska jag in på H&M för att kolla efter ett snyggt sommarlinne på MAMA, det säljs iaf i Sverige så håll tummarna!!

godnatt och sov så gott! Don't let the bedbugs bite!

Inga kommentarer: