2014/04/12

Lilla buffeldjur, var är du!?

Jag trodde att jag och bebis hade en tyst överenskommelse, att hen alltid ska buffa runt vid 7-tiden på morgonen. Men så idag - ingenting. Kände mig både lite lurad och nervös - tänk om något är fel!?

Jag skrev en fråga i FB-gruppen där jag är med och blev lite lugnad.

Men så nu på eftermiddagen har jag legat och vilat och lite till och från har jag känt någon liten buff. Så himla skönt! Men samtidigt tänker jag "Bebis, hallå! Du är ju typ 10 timmar för sen!" ;)

En annan sak med det här buffandet. Jag kan inte låta bli att oroa mig att det skulle vara tarmarna eller någon annan skit som jag eg känner. Eftersom det inte är några riktiga sparkar och varken syns eller känns utanpå kroppen kan det ju ibland vara lite svårt att säkert veta...

Inga kommentarer: