2014/04/03

Jösses vad jag har drömt inatt

Först var det en man som försörjde sig på att mörda utrotningshotade djur. Vi var alla helt ledsna, men Angela & Hodgins (ja, karaktärerna från TV-seiren Bones, haha) gjorde en omprogramering i hans dator el presentation så att alla skulle få veta hur FEL det han gjorde var.
Sedan såg jag en vacker fågel som jag ville fotografera, den hade en stor svart tuppkam på huvudet och knallrött bröst (i drömmen visste jag vad den hette). Stor som en papegoja var den också. Den satt utanför fönstret i rummet där vi satt och jag skulle ta ett kort, men när jag tryckte på avlösaren sprutade min kamera vatten istället, för det car en blomsterspruta. Men det konstiga var att fågeln, som satt på andra sidan en glasruta, blev blöt och hela hans röda bröst blev knallblått!
-----------------------------
Sedan drömde jag en till märklig dröm, men den minns jag inte.
-----------------------------
Sista drömmen satt vi och pratade med min mans syster och svåger, och tittade på napparna de hade till sin dotter när hon var bebis. De såg jättekonstigt ut! Som hela små figurer i olika färger och man sög på en liten "tutte" längst upp på deras huvuden. Sedan var jag med pappa och två av mina bästa vänner. Vi möttes av världens polispådrag! Fast först åkte två bilar med bred last, och de körde jättefort! Sedan kom ca trettio polisbilar, varav några spärrade av vägen. Sedan kom en tjej och visade vart vi kunde åka, och pappa verkade jätteintresserad - fast att st var en karta över området där jag växte upp!
Efter det satt jag och mina vänner hemma hos mig, den ena ville använda lin printer och jag blev omåttlig sur på henne (som skulle slösa på mina pengar) och sedan gjorde de sönder något. Jag blev jättesur på dem och vi blev osams -
Här ringde som tur var min mans jobbmobil, så jag behövde inte uppleva bråket något mer! :)

Inga kommentarer: