2010/11/13

Äggutplockningen var förra fredagen, vi kom dit vid halv åtta och strax efter halv nio kom vi in. Trots massor av smärtlindring gjorde det ont flera gånger. Hela helgen gick jag nästintill dubbelvikt och höll mig för magen för annars kändes det som om hela min livmoder skulle trilla ur. På söndagen var vi tillbaka på sjukhuset och ägget sattes in igen. Och så har vi nu 3 "färdiga" små ägg i frysen om detta inte skulle fundera första försöket.

Har den senaste veckan varit sjukligt trött. Vid tretiden på eftermiddagen känns det som att jag ska ramla ihop av trötthet, inte så bra när man är på jobbet.. På nätterna sover jag lätt 10-12 timmar, inte när jag ska upp till jobbet då, men på helger.
Känner att det ömmar lite i livmodern när jag sträcker på mig i sängen.

Knappt två veckor kvar till graviditetstestet. Det här är så spännande!

Inga kommentarer: