2010/10/05

Spray dag 6

Sprayar med Suprecur, idag är jag på dag nr 6.
Har letat och letat på nätet, men hittar inga bra forum för diskussioner kring IVF... Trist tycker jag, som gärna hade kommit i kontakt med andra. Det är en ganska ensam värld man lever i... Speciellt när man väljer att inte gå ut public till familj och vänner om det. Jag vill inte ha deras frågor hela tiden om hur det går, jag vill ha det i fred. Ja, från dem jag omringas av dagligen. Andra vill jag som sagt gärna komma i kontakt med.

Har buksmärtor, är supertrött, känner mig konstant uttorkad och stel i nacken. Alla är symptom på Suprecur, enligt bipacksedeln. Vilken tur jag har! :P Men det kunde varit värre, jag kunde ju ha fått något av alla de andra symptomen... Man måste se livet från den ljusa sidan för att orka med sig själv hela tiden :)

För övrigt har jag börjat sticka och ska så snart jag blir färdig med mitt första lilla projekt ska jag ge mig på att virka. Kan bli spännande det här... ;)

Inga kommentarer: