2008/02/25

relationer

och i fredags. i fredags var jag och höll i en liten 12 dagars flicka. och och och hon gick inte sönder. varken när jag tittade på henne eller höll henne i famnen. och hon vägde typ mindre än mitt täcke.
helt söt och fin och lugn. jag vill också ha en sådan...


och så igår ficik jag veta att min kompis ska separera. det verkar vara en uppåtgående trend just nu. alla milslånga förhållanden bryts upp. fast jag gick hem och tog ett snack med min karlslok som tyckte att vi inte skulle haka på. så det är ju skönt i alla fall :-)

och min karlsloks kompis flyttar till prag om en vecka. bara sådär. kul för honom, trist för mitt hjärta.
men sen har vi ju en privat guide när vi åker dig. och dricker öl för BARA SJU KRONOR som mitt hjärta så exalterat informerade mig om. så inget ont som inte har något gott med sig.

Inga kommentarer: